Dostava i reklamacije 

Sve Vaše narudžbe prosljeđujete nama klikom na ikonicu „pošalji“ u Vašoj korpi. Obrađujemo ih na slJedeći način: 

– ukoliko plaćate avansno uplatom na naš račun, robu možete preuzeti na našoj adresi (Butmirska cesta 55D Ilidža) ili Vam robu šaljemo u roku od 2-5 radna dana od datuma uplate 

– u slučaju da ste se odlučili za plaćanje pouzećem, robu Vam šaljemo u roku od 2-5 radna dana, a plaćate pri preuzimanju. Dostavu vršimo brzom poštom uslugom danas za sutra, ukoliko nije drugačije naznačeno. Ako želite hitnu pošiljku, potrebno je da to dodatno saopštite putem e-maila: riu.decor@gmail.com ili kontakt@riudecor.ba 

Naše cijene na websajtu predstavljaju cijenu proizvoda. U to nije uključena cijena dostave robe na Vašu adresu. Cijena dostave po cijenovniku pošte. Troškove dostave snosite Vi kao kupac i plaćate ih kurirskoj službi po njihovom cijenovniku. Oni će Vam za izvršenu uslugu ispostaviti odgovarajući račun. Cijena dostave zavisi od težine paketa. Politika reklamacija je nešto što mora da postoji da bi smo zakonski poslovali. Sastavljena je sa dobrom namjerom, a da zaštiti i kupca i prodavca:

– Savetujemo Vam da ne primate pakete koji su oštećeni. Ako je proizvod koji ste kupili bio oštećen prilikom transporta, potraživaćemo naknadu od pošte/donosioca, a Vama proizvod zamjeniti.

– Ukoliko primite oštećeni proizvod, molimo Vas da nam se obratite putem e-maila. Svi lomovi i oštećenja moraju biti prijavljeni e-mailom u roku od 24 sata. U tom slučaju, spakujte oštećeni proizvod kako je i bio u originalno pakovanje, sa računom i pošaljite nam natrag. Vratićemo Vam novac (vrijednost proizvoda) ili izvršiti zamjenu proizvoda novim. Novac vraćamo u roku od 3 radna dana po prijemu oštećenog reklamiranog proizvoda. 

-Ukoliko želite da vratite kupljeni proizvod iz ličnih razloga to ste u mogućnosti u roku od 5 dana od prijema. Vraćeni proizvod mora biti u novom i nekorišćenom stanju. Mora biti spakovan u originalno pakovanje i tako vraćen zajedno sa računom. Svi vraćeni proizvodi će biti pregledani da proizvod nije korišćen.

– Roba koju nam vraćate je Vaša odgovornost dok ne stigne do nas i ne možemo mi preuzeti odgovornost za izgubljenu ili oštećenu robu. Za to biste trebali da teretite službu kojom robu šaljete. Iz ovog razloga Vam toplo preporučujemo da, zbog sopstvene zaštite, robu vraćate osiguranom pošiljkom ili pošiljkom koja se može pratiti. Sve troškove poštarine za vraćanje robe iz ličnih razloga snosite Vi, kao kupac.

– Novac će Vam biti vraćen u roku od 3 radna dana od potvrde prijema i pregleda vraćenih proizvoda.

Main Menu